.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش امام جمعه بابل ؛
استاندار منتخب دولت است،حاشیه‌پردازی ممنوع
شمال نيوز: استاندار مازندران منتخب دولت است و مقامات محلی مازندران نباید از همین ابتدا سد راه فعالیت‌های استاندار جدید مازندران شده و وی را محدود کنند.
استاندار منتخب دولت است،حاشیه‌پردازی ممنوع

شمال نیوز: امام جمعه شهرستان بابل گفت: توجه به مناطق محروم مازندران مهم‌ترین خواسته مردم و مسئولان از استاندار جدید مازندران است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، حجت الاسلام حسن‌ روحانی با تقدیر از خدمات سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران بیان داشت: استاندار مازندران منتخب دولت است و مقامات محلی مازندران نباید از همین ابتدا سد راه فعالیت‌های استاندار جدید مازندران شده و وی را محدود کنند.

وی افزود: از گذشته تاکنون در توزیع بودجه‌های استانی در مازندران تبعیض‌های انجام شده که این تبعیض‌ها در برخی از شهرها به مراتب بیشتر از شهرهای دیگر مازندران است.

حجت الاسلام حسن‌ روحانی بیان داشت: با توجه به انتخاب استاندار مازندران از سوی هئیت دولت، مازندران برای برون رفت از مشکلات موجود نیازمند همدلی و همگرایی همه مسئولان است که اگر نباشد مطالبات مردم دست یافتنی نخواهد بود.

روحانی همدلی و یکدل بودن مسئولان استان‌های همجوار را علل توسعه یافتگی آن استان‌ها برشمرد و اظهارداشت: در استان‌های همجوار مسئولانی که ذائقه سیاسی آنها با یکدیگر همگام نبوده اما به دلیل مصلحت مردم با یکدیگر همدل می‌شوند تا استان آنها توسعه یابد اما در مازندران همچنان تجربیات تلخ گذشته تکرار شده و مسئولان به جای همدلی به حاشیه‌پردازی بر علیه یکدیگر می‌پردازند.

امام جمعه بابل درادامه توسعه نیافتگی بابل را یکی از مشکلات اساسی این شهرستان برشمرد و بیان داشت: با توجه به اینکه فرمانداری بابل به فرمانداری ویژه ارتقا یافت اما از نظر وسعت،مدیریت و اشتغال و برخورداری از امکانات عمرانی آب، گاز و جاده نسبت به شهرهای دیگر مازندران عقب مانده است.

این مسئول مشکل اشتغال را یکی از دیگر از مشکلات جدی شهرستان بابل برشمرد و اظهارداشت: از صبح زود زمانی که وارد دفتر کار می‌شوم تا موقع تعطیل شدن بیش از ده‌ها نفر برای اشتغال به بنده مراجعه می‌کنند که واقعا نمی‌دانم چه پاسخی به آنها بدهم.

روحانی نقش مدیران کارآمد را برای رفع مشکلات اساسی استان و شهرستان بسیار لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: باید در گزینش مدیران،توانمندی‌های افراد لحاظ شود نه اینکه افرادی به دلیل حفظ منافع خویش افراد ناکارآمد را به عنوان مدیر معرفی کنند.

روحانی با بیان اینکه همه مسئولان و مردم باید فضا را بری فعالیت دولت تدبیر و امید در مازندران فراهم کنند، خاطرنشان کرد: امروز نیاز ضروری مازندران حاشیه‌پردازی و سنگ‌اندازی برای فعالیت یک مدیر نیست بلکه نیاز امروز ما رفع تنگناها و مشکلات اقتصادی مردم است.

امام جمعه بابل بیشتر مشکلات شهرستان بابل را ناشی از ناکارآمد بودن برخی از مدیران این شهرستان برشمرد و افزود: برخی از مدیران بابل به دلیل ناکارآمد بودن، قدرت جذب اعتبارات و همچنین هزینه کردن اعتبارات در بخش‌های مربوطه را ندارند و به همین دلیل بابل با مشکلات جدی مواجه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفوي 25 شهريور 1392
جناب روحاني
فرمايشات شما كاملا" درست و احترام به استاندار منتخب وظيفه تمام مردم و مسئولين اين استان است
اما مهندس كشاورزيان هم منتخب دولت بود كه به دليل نظرات مسئولين شهر شما يك دوره كوتاه در استانداري نبود
تیزتک 25 شهريور 1392
سخنان جناب آقای روحانی امام جمعه محترم بابل کاملا منطقی و درست است. همه بایستی به استاندار جدید کمک کنیم و همدل باشیم تا بتوانیم آینده استان و شهرخودمان را بسازیم. به نظرم، امروز یکی از دغدغه های اصلی مردم و مقامات استان بخصوص در شهرستان بابل و توابع آن مشکل عدم اشتغال است . انشاء الله این مشکل اساسی که تبعات منفی اجتماعی و فرهنگی در جامعه پدید می آورد ، با کمک دولت محترم ، همدلی همه دستگاهها و رونق اقتصادی بخشهای تولیدی استان و توجه جدی به ایجاد زیر ساختهای توسعه ای مناسب حل خواهد شد. التماس دعا
نا شناس 25 شهريور 1392
**درود بر آقای روحانی امام جمعه محترم بابل
نا شناس 25 شهريور 1392
**زنده باد امام جمعه غیور بابل
نا شناس 25 شهريور 1392
جناب اینقدر یکطرفه حرکت نکن شما با نمایندگان شهرستان چرا همدل نبودی ؟ دیگران باید باشما همدل باشند؟ پس شما چی؟.
نا شناس 25 شهريور 1392
آقای روحانی آیا اگر این استاندار یک ساروی بود شما هم همین حرف را می زدید؟ یقینا نمی زدید چرا قائمشهر به این وسعت و دارای اینهمه مدیر توانمند نباید حتی یک معاون استاندار هم داشته باشد؟
به نظر من آقای طبرسی حرف خوبی زد چون این آقا از الآن معاونان و مدیران استانی را با نظر آقای روحانی قرار خواهد داد به نظر من آقای طاهایی خیلی خوب بود و با همه مسئولین محلی و تهران تعامل خوبی داشت
نا شناس 25 شهريور 1392
اگه آقای استاندارازشهری بجز بابل بودند باز حاج آقا این همه برای ایشان هزینه می کردند.؟!!الله اعلم
اسرمی 25 شهريور 1392
جناب روحانی استان را فقط در بابل می بیند . امیدواریم ایشان جغرافیای مازندران را مطالعه فرمایند بعد اظهار نظر فرمایند .
احسان حسن پور 25 شهريور 1392
امام جمعه محترم بسیار فرمایش بجا و راهگشایی را فرمودند
شریف 25 شهريور 1392
همه باید تلاش کنیم و از جناب دکتر فلاح حمایت کنیم تا استان مازندران به جایگاه واقعی خود دست یابد .
نا شناس 25 شهريور 1392
احسنت بر روحانيت استان
محمد 25 شهريور 1392
واقعا همینه چرا به فکر استان نیستین
مهدی آرام نژاد 25 شهريور 1392
با سلام
استاندار باید استاندار باشد نه شهر و شهرستاندار !!! آن چه که موافقت و یا مخالفت است نباید از دیدگاه ضعیف قومی و یا ضد قومی باشد . جدا فکر می کنم برای انتخاب استاندار شرط این نیست که وزیر کشور از نمایندگان محترم مجلس و یا نمایندگان محترم رهبری اجازه بگیرد . اما مشورت امری پسندیده است که اگر انجام نشود چیزی از ارزش مدعیان دادن مشاوره کم نمی کند و اما وظیفه وزیر را بیشتر میکند .
مرادیان 25 شهريور 1392
چرا برخی از مسئولان دیگر شهر ها از انتخاب دکتر فلاح به عنوان استاندار مازندران دلخورند ؟
این یکی از حسن های کلانشهر بابل میباشد که در تمامی ادوار از نیروهای قدرتمند و توانا برخوردار بوده . .
اگر دیگر شهر ها فاقد این نیرو ها میباشند ، به ه9یچ عنوان حق دشمنی و سنگ اندازی نیستند .
بنده از تمامی مردمان مازندران خواهشمندم اگر قصد حمایت از استاندار ندارید ، حداقل سنگ اندازی نفرمایید .
نا شناس 25 شهريور 1392
جناب روحانی نمی دونم چرا از بین این همه ائمه جماعت شهرهای مختلف استان چرا شما فکر می کنی باید برای استان تعیین تکلیف کنی؟ وقتی حضراتی چون طبرسی، معلمی و جباری هستند دخالت کوچکترها در امورات کلان استان بی ادبیست. شما هم همانند سایر ائمه جماعات استان بهتر است در حیطه ای که برای شما تعریف شده گام برداری. با تشکر از شمال نیوز بابت درج نظرات موافق و مخالف
نا شناس 25 شهريور 1392
یادم هست دز زمان حاج اقای روحانی رحمت الله علیه رئیس اموزش وپرورشی را اقای مدیر کل کریمیان مدیرکل وقت به بابل فرستادند که از گلوگاه بهشهر بود ولی حاج اقا نپذیرفتند و..... ولی ماباید از جناب اقای فلاح استاندار عزیز وجهادی وتوانمند استان حمایت کنیم تا انشاالله با نگاه ملی وکلی به استان مخصوصا در غزل ونصب ها واختصاص بودجه .وبهره گیری از انسانهای توانمند ومستقل وپاکدست در مناصب شاهد رشد واعتلای استان در تمامی زمینه ها باشیم انشا الله از ساری
tirpa 25 شهريور 1392
باتوجه به سخنان حاج آقا روحانی بازهم در مراسم معارفه استاندار توهم تفرقه در سخنان آقای ... وجود داشت

این آقا به جای ایجاد وحدت چرا به تفرقه دامن می زنن خدا میدونه.

شمال نیوز اسمی نبردم تا نظرم رو نمایش بدین
نا شناس 24 شهريور 1392
سلام شمال نیوز چرا کامنت ها رو حذف میکنی. یا خبر نذار یا جرعت داشته باشو نظرها رو نمایش بده. حرف من اینه جناب روحانی شما چرا فکر می کنی باید برای مردم استان نسخه بپیچی یا اصلا چرا فکر می کنی می تونی؟ وقتی در استان بزرگانی چون آیات طبرسی، معلمی و جباری هستند موضع گیری شما در بحث های کلان استان که در حیطه وظایف شما نیست دخالت در امور می باشد. ما تو استان حدود 50 امام جمعه داریم ولی نمی دونم چرا همیشه داد شما بپاست. اگر واقعا مردید و مصلحت اندیش، چرا راجع به انتخاب مهندس نریمان موضع گیری نکردید. شاید هم منافعی در کار است. الله اعلم. شمال نیوز مرد باش نظرات رو درج کن.
نا شناس 24 شهريور 1392
بیکاری مختص بابل نیست بلکه در تمام ایران در طول هشت سال گذشته کشت شد کاشکی موضع امام جمعه محترم در هشت سال گذشته همین بود
نا شناس 24 شهريور 1392
افرین بردلاورمردبابل خلف صالح ان مرد بزرگ باتشکر ازحاج اقاروحانی امیدکه با همکاری همه مقامات استان وشهرستانها وانتخاب افراد شایسته واهل فن وکاردان وخدمتگذارومخلص اهل عمل، ومعتقدبه سیاستهای اعلامی
دولت تدبیروامید،چه درسطح استان وشهرستانهاخصوصابابل وتوجه بیشتربه انها ازجمله بزرگترین بخش استان( بخش پندپی شرقی)بابل که خودحاج اقاروحانی هم می دانندیکی ازعلتهای اصلی ویژه شدن بابل به خاطرگستردگی این بخش بودهشاهداعتلای استان به جایگاه اصلی اش ازجمله شهرستان بابل وبخش بندپی شرقی باشیم ان شاءالله

اجازه لطفا 24 شهريور 1392
همه امکانات استان مازندران سی سال است که دربابل هزینه شد.طبق آمار وارقام بودجه بابل از ساری که مرکز استان هست طی 30سال اخیر بیشتر بوده وای بحال بقیه شهرهای استان مازندران. شما لباس پیامبران رابرتن کردی پس حرمت علماوروحانیون رانگه دارید وبیان غیرواقعی نکنیدبابل از همه شهرهای مازندران بیشتر بودجه گرفته دانشگاه وخودروسازی وعلوم پزشکی و.....دارد اجازه دهید اول مرکز استان ساری به جایگاه واقعی خود برسد بعد بقیه شهرهای مازندران به اندازه بابل امکانات پیداکنند آنگاه شما بامظلوم نمایی دنبال سهم خواهی جدید شوید.اجازه دهید لطفا.
ساروی 24 شهريور 1392
باسلام خدمت امام جمعه محترم بابل حضرت حجه السلام روحانی از تدابیر بسیار خوبتان در حمایت از دکتر فلاح تقدیر وتشکر را دارم امیدوارم که همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص علما ومسولین ارشد استانی درحمایت از دکتر فلاح اقدام و برای توسعه استان به ایشان وتیم کاریشان کمک نمایند.
نا شناس 25 شهريور 1392
شمال نیوز واقعا متاسفم چرا نظر منو درج نمی کنی. من حرفم اینه چرا این آقا فکر می کنه تو همه مسائل باید وارد شه. وقتی حضرات طبرسی، معلمی و جباری در استان هستند تعین تکلیف کردن ایشان درست است؟ این همه امام جمعه ما تو شهرهای استان داریم. کی دیدید که خارج از مسائل مربوط به خودشان گام بردارند. ضمنا ایشان که ادعای در صحنه بودن دارند و به قول خودشان به فکر مصالح استان هستند چرا در رابطه انتهاب مهندس نریمان اعلام موضع نکردند؟
نا شناس 25 شهريور 1392
ما هم از سخنان وحدت آفرین ایشان حمایت می کنیم
عضو ستاد روحانی 25 شهريور 1392
استاندار مازنداران اگه ازشرق استان بود بازهم آقای امام جمعه محترم بابل همین تذکرمیداد. انشالله خیرهست تو مبارک. وقتی زمان رای گرفتن میشه خط شکن روی مین .....میرند وهمه چیزشونون ازدست میدهند .وپست ومقام ریاست به کسانی میرسه ای بابا ول کن یا امام رضا ع خودت کمک کن
اکبر 25 شهريور 1392
هر کسی در پست جدیدی قرار گرفت اقلا شش ماه به ایشان فرصت دهید همکاری کنید چنانچه جواب نداد انوقت حق دارید گلایه کنید
احمد 25 شهريور 1392
مازندران کلانشهر است تمام شهرستا نها وشهرها به هم وصل هستند پس باید بر نامه ریزیها واختصاص بودجه را در حد استان دید
0111 26 شهريور 1392
با اینکه اصلا دوست ندارم تو بحثهای بین شهری تو استان شرکت کنم اما واقعا یسری نمیزارن لذا از شمال نیوز عاجزانه خواهشمندم امار رسمی تقسیم بودجه ها ی 30 سال اخیر مربوط به هر شهری رو بدن تا معلوم بشه کی بیشتر دریافتی داشته
محمدعلی رضاپور 26 شهريور 1392
درودبرامام جمعه ی فهیم ودردآشنای بابل
نا شناس 26 شهريور 1392
فرمایش شما صحیح است وای بحال روزی که استاندار بابلی نباشد اونوقت شما با تفنگ جلو می ایین
نا شناس 26 شهريور 1392
شمال نیوز بنده دیروز اولین کامنت رو برای این مطلب گذاشتم چون بنفع ساروی ها نبود نذاشتید نه؟واقعا دوستانی که کامنتشون برعلیه بابل هست میزارین.من فقط نظرم در مورد فرمایشات آقای روحانی نه بخاطر بابلی بودن بلکه بخاطر یه فرد تحصیل کرده مطلع گفتم اما شماها باز هم ساروی بابلی جدا کنید؟چرا؟استان نه فقط این دوشهر است بلکه دارای شهرهای زیادی است.طبق آمار بیشتر خیرین مدرسه ساز از بابلن ،بیشترین وصولی سهم درآمدی مالیاتی استان از بابله،افراد متخصص چه پزشکی چه غیر پزشکی در این شهر نسبت به ساری و بقیه شهرها بیشتره .پس بطبع سهم آن از منابع استانی باید بیشتر باشد.اینقدر بی انصاف نباشید فرمایشات روحانی فقط بدین منظور بوده نه آنچیزی که دوستان کامنت کردن .به امید روزهای بهتر
شالي 26 شهريور 1392
در زير سايه بادرايت حضرت آيت الله طبرسي همدلي و اتحاد حاصل خواهد شد ليكن از امام جمعه محترم بابل خواهشمنديم در حد و اندازه خود اظهار نظر فرمايند.
جویباری 26 شهريور 1392
بابلی چو بابلی ببیند خوشش آید.
نا شناس 26 شهريور 1392
خدمت اون دوست عزیز که به فرزند خلف آیت الله فقید هادی روحانی (نماینده امام و رهبری) بی احترامی کردن باید عرض کنم که حاج آقا روحانی نماینده ی یک پنجم جمعیت استان هستند و باید از حقوق 600هزار نفر شهروند شهرستان بابل دفاع کنند
ممنون از شمال نیوز بابت درج نظرات موافق و مخالف
نا شناس 26 شهريور 1392
هم استانی های محترم انصاف هم خوب چیزیست.شایع های به راه انداختن که بابل تمام بودجه و حق دیگر شهرستان ها رو میخورد!!!

اگر اینطور است پس چرا بعد از 20سال هنوز تک پروژه ی ملی شهرستان بابل تحت عنوان کمربندی جنوبی هنوز نیمه کاره رها شده است؟؟؟طی این 20سال چند شهرستان مازندران صاحب کمربندی شده اند؟؟؟؟

این دهه ی اخیر چند شهرستان استان تقاطع های ناهمسطح با بودجه ی استانی و ملی تاسیس کرده اند؟؟؟اما بابل دو تقاطع کشوری و سوم خرداد را با بودجه عوارض شهروندان بابلی تاسیس کرده!!!!

تقاطع شهید کشوری بابل بر هزینه ای بالغ بر 4میلیارد تومن با عوارض مردم بابل تاسیش شد اما تقاطع میدان خزر ساری با بودجه ی ملی بالغ بر 40میلیارد تومان ساخته شد!!!!

چه جو روانی است که بر علیه بابل راه انداخته اید؟؟

بنده به عنوان یک شهروند بابلی وقتی عبورم به شهر ساری میخورد و میبینم خیابان یا میدانی آباد شده خوشحال میشوم که استانم آباد گشته
وقتی از میدان امام قائمشهر میگذرم و میبینم چنین زیر گذر زیبایی تاسیس شده مایه افتخارم میشود که مازندرانی ام!!!
وقتی به نمک آبرود در غرب استان میروم باعق افتخارم است که اینجا استان من است و هر روز در حال پیشرفت است
وقتی به سواحل پلاژ بابلسر میروم و میبینم از آباد گشته خوشحال میشوم

آبادی هر کجای استانم مایه افتخار و غرور بنده است

چرا عده ای از هم استانی ها بجای دغدغه ی پیشرفت استان و شهرستان خود فکر پسرفت بابل را در سر میپرورانند

یبا این تفکرات پست ،هرگز مازندران به جایگاه اصلی خود در سطح کشور نخواد رسید
یا علی.سعید امامی
جویباری 25 شهريور 1392
یکی نیست به این دوست ما بگه که بابل جایی نیست که بخواد پسرفت هم داشته باشه
نا شناس 25 شهريور 1392
آقای به اصطلاح مطلع! یا شما اطلاع نداری یا دروغ گویی! این رو بدانید که در ساخت تقاطع میدان خذر ساری همش از جیب مردم ساری هزینه شده و تنها چیزی کمتر از 10 درصد از اون رو استاندار و دولت دادن درحالیه که قرار بود 70 درصدش رو دولت بده. ضمنا پل شهید کشوری بابل رو هم که همه می دونن 2میلیاردش رو از طرف استاندار یابق یعنی جناب شفقت تامین کردن. چرا شما همه چی رو برای خودتون می خاین. اگه بابل کمربدندی نداره کمربندی ساری 30 ساله نیمه کاره رها شده کمربندی تنکابن و .... هم همین. متاسفانه تو صحبت های آقای روحانی به هیچ وجه به استان و مشکلات استان توجه نشده. همش گفتن بابل. این یعنی از همین الان برای استاندار خطو نشون می کشید و سهم خواهی رو شروع کردید. ممنون شمال نیوز
علی 26 شهريور 1392
شهرستان بابل درطول تاربخ هماره ازبزرگترین و مهمترین شهرهای شمال بوده است به همین جهت بوده که امام حسن مجتبی(ع) از این شهر دیدن فرموده و اسم آنرا مامطیرگذاشته بودند. ضمناآقای روحانی بعنوان امام جمعه بزرگترین شهرستان استان مازندران بایستی اظهار بظر نمایند در مسایل کلی استان, ثانیا روستاهای بزرگی که در چند قدمی شهر بابل قرار دارند و بعضی از آنها جمعیتشان از یک شهر کوچک بیشتر می باشد هنوز دارای نعمت گاز شهری نیستند در حالیکه در بعضی دیگر از شهرهای مازندران روستاهای داخل جنگل دارای نعمت گاز شهری میباشند, آیا این نشان دهنده برخورداری یک شهر از بودجه هاست یا دقیقا برعکس, امیدواریم روزی شاهد آبادانی تمام شهرستانهای استان باشیم.
حلیمی گتاب 26 شهريور 1392
آقای روحانی امام جمعه محترم بابل همه جای مازندران سرای ماست بس است این همه ناسیونالیست نباش لباس پیامبر را پوشیدی غم امت نداری بابل نیازی به فرمانداری کل نداشت چرا هزینه دولت را اضافه می کنید اصراف کاری می کنید بین ساری و بابل فاصله ای نیست همیشه در فکر جنجال هستید امکانات مازندران برای همه مازندران هست
یوسف نیا 26 شهريور 1392
آقای روحانی اگر استاندار بهشهری بود چنین می گفتید چرا همیشه بابل بابل می زنید خدا را درنظر بگیر روز قیامت پاسخگو باشید
مهدی آرام نژاد 26 شهريور 1392
آقای رمدانی باسلام و احترام
یه پیشنهاد دارم که اگه اجراء بشه شاید یه مقدار از کامنتها کم بشه اما نظزات با کیفیت بیشتری ارائه میشه ، اونم اینه که کامنتهای با نام دارای اولویت در درج بشوند و کامنتهای بی نام و نشان در صورت داشتن مفاهیم خوب (که این خوبی رو میتونید لیست بکنید) قابلیت درج داشته باشند . من بعضی وقتا خجالت میکشم که هم استانی هام یه طوری خط کشی می کنند که انگاری امام حسین ع و یزید با هم درگیرند . والله هیچ فرقی بین ساری، بهشهر ، بابل ، آمل و تنکابن و نوشهر و ... دیگر جاهای استان نیست و اگه بودجه ای به فی المثل ساری داده میشه بخشی مربوط به مرکز استان بودنشه . ضمن اینکه ارزش سارویها به عنوان انسان خیلی بالا هست اما دلیل نمیشه که خودشونو از سایر شهرها بالاتر و یا کمتر ببینند سایر شهرها هم باید نگاهشون این باشه ما نه قوم پرست باشیم و نه ضد اقوام دیگر / برای شما آرزوی توفیق دارم.
نا شناس 27 شهريور 1392
آقای روحانی فراموش کرده در دولت تدبیر وامید زندگی می کند نه در دولت احساس ا
آنچه را نماینده ولی فقیه در معرفی استادار گفته نشان از هوشمندی آن پیر سیاست دارد در مقابل آنچه را گفتید ترجمان تفرقه وتشتت در استان است که نه تنها به نفع استان بلکه به نفع بابل هم نیست آقای شفقت در دوره قبل از بابل بود چکار کرده که آقای فلاح میخواهد انجام بدهد ازشما بعیداستدر موضع تقابل هستید
نا شناس 28 شهريور 1392
خدا ابوی جناب روحانی رحمت فرماید.
خدا ما و جناب حسن اقای روحانی رو هم هدایت بفرماید.
مازندران 29 شهريور 1392
قابل توجه ----پل ولیعصرروی میدان فرح اباد باوام 30میلیاردتومانی ساخته شده که اصل وام وسود ومعوقات ان توسط مردم ساری پرداخت میشود----علت عدم احداث کمربندی سیاست بازاریان ولابی با افرادسیاسی بود تاکلیه ماشینها ومسافران عمدا ازداخل شهر بابل ترددکنندبراای تقویت اقتصادبابل وعدم فراموشی بابل ----ساری بعنوان مرکز استان باید امکانات مرکز استان راداشته باشدکه فعلا فقیرترین مرکز استان کشور است بعد از ساری کلیه شهر های مازندران رامسروساداتمحله وکتالم وتنکابن وسلمانشهر وعباس اباد ونشتارود وکلاراباد وکلاردشت وچالوس ونوشهر ومرزن اباد ونور ورویان وفریدونکنار وبابلسر وبهنمیر وامل ولاریجان ومحمودابادوجویبار وقائمشهر وسواکوه وگلوگاه وبهشهر ونکاوبندپی باید یکسان پیشرفت کنند---اقای روحانی باید بداند که باحضور ایت الله طبرسی اظهارفضل کردن جالب نیست---اقای روحانی ایااشکور رامسرمازندران نیست؟ایا 2000و3000تنکابن نبایدازاعتبار دولتی بهره ببرنند ؟ایاکلاردشت ومرزن ابادکه به مازندرانی بودن خودافتخارمیکنندنباید مورد توجه قرار گیرند؟اقای روحانی لطفا نگاه مردم را نسبت به لباس فاخر روحانیت بدبین نکنید وبدانید که همه جای مازندران برای ما مازندرانیها عزیز است . تشکر ازکلیه دوستان واقع بین .مازندران.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.